[Most Recent Quotes from www.kitco.com] Gold Price Per Gram in Malaysian Ringgits
JOM SIMPAN EMAS:
Hubungi Safrul PustakaEmas 0129427678 / Dealer Pn Aida (K.Terengganu) 0139869493 / Dealer Pn Zuraida (K.Terengganu) 0199454911 / Dealer En Haizal (Johor Baharu) 0137089306

Siapa Safrul Pustaka Emas

Posted by Safrul Salleh under
Walaupun saya menjalankan urusniaga jual/beli produk Public Gold secara sambilan, saya kini sudah bergelar PRIORITY DEALER bermula dari 1 Januari 2011. Terima kasih kepada Saudara Wazir a.k.a Tokey Emas kerana banyak memberi tunjuk ajar dan membantu saya sehingga saya mendapat pengiktirafan ini.

Kepada rakan-rakan di luar sana, jom simpan emas/silver. Jangan berlengah lagi...jadikan emas/silver aset berharga anda seperti rumah dan tanah. Jika anda ingin menjadi Priority Dealer seperti saya, boleh hubungi/sms saya di 0129427678.

0 comments:

Disclaimer/Penafian:PustakaEmas.blogspot tidak bertanggungjawab terhadap sebarang kerugian yang berlaku yang ditanggung oleh pelawat. Semua maklumat yang dipaparkan adalah pendapat peribadi dan bertujuan untuk berkongsi ilmu dengan pembaca. Setiap keputusan dan risiko adalah tanggungjawab pembaca dan pemilik blog tidak akan bertanggungjawab.